باران تبلیغات
برخی از ما که کمی احساسی تر هسیتم، گاهی هنگام بارش باران ناخودآگاه کف دستانمان را زیر قطرات آن می گیریم. این نوع حس شاید از فطرت طبیعت گرایی ما سرچشمه گرفته است، شاید هم یک ریشه روان شناختی دارد. اما گاهی اوقات متخصصان امور تبلیغ و رسانه این گرایش فطری را به فن آوری های نوین گره می زنند و از آن طرحی بدیع بیرون می آورند. طرح هایی که مقاومت مخاطبین را هنگام مواجه با یک تبلیغ برنینگرند.
امروزه افراد هر روز به دیدن آگهی های رنگارنگ و پرزرق وبرق بی اعتناتر می شوند. تجربه نشان داده که معمولا مخاطبین وقتی احساس کنند یک آگهی تجاری حریم خصوصی شان راهدف گرفته است، در برابر آن مقاومت می کنند. با این حال صاحبان شرکت های تبلیغاتی تاکنون نتوانسته اند از تاثیری شگرفی که این نوع تبلیغ می تواند روی فروش یک محصول یا خدمت داشته باشد، چشم پوشی کنند. بنابراین با استفاده از همان طرح هایی که یاد شدند، ضمن ورود به حریم شخصی افراد، با کمترین مقاومت نیز از سوی آنان مواجه می شوند. یکی از این طرح ها باران تبلیغات است.