آگهی تبرک
اين روزها آگهي ها و تيزرها تبليغي "تبرك" خوب گل كرده و به لطف شعار اصلي خود ( حميد ) مورد توجه مردم قرار گرفته است، تا جايي كه حالا ديگر كمتر تلفن همراه يا دوست بذله گويي را مي توان يافت كه يكي از لطيفه هاي مربوط به اين شعار را ( که احتمالا شما هم شنیده اید ) در حافظه خود نداشته باشد. اما؛
سوال اول: آيا اين شعار توانسته است به فروش بالايي نيز براي محصولات تبرك منجر شود؟
سوال دوم: به نظر شما چند درصد از مخاطبين اين آگهي ها ( شعار حميد )، به مشتري محصولات تبرك تبديل مي شوند؟
به کسانی که بتوانند به سوالات بالا بهترین و منطقی ترین جواب را بدهند یکی از محصولات تبرک به رسم یادبود اهدا می شود ( البته به شرطی که حمیدش را نخواهد ).
+ نوشته شده در سه شنبه هفدهم مرداد ۱۳۸۵ ساعت توسط حسن
|