ديويد فينچر كه معرف حضور هستند. ايشان تيزرسازي بود كه فيلم ساز هم شد. شما در آثار سينمايي فينچر هميشه تاثير تجربياتش را در ساخت آگهي و يا موزيك ويدوئو كاملا حس مي كنيد. اما وقتي يك فيلم ساز تيزرساز شود، چه اتفاقي مي افتد؟ نتیجه يكي از نمونه هاي ايرانيش را مي توانيد در این لینک مشاهده كنيد. دست پخت ابراهيم خان حاتمي كيا است كه به سفارش ايران خودرو ساخته شده.

اين تيزر چند دقيقه قبل از شروع فيلم به نام پدر در برخي از سينماها پخش مي شود. اگر فيلم را در سينما تماشا كرده باشيد، احتمالا توفيق ديدن اين تيزر سمند هم نصيبتان شده است. اما مطمئن هستم كه نمي دانستيد يك تيزر از حاتمي كيا را ديده ايد.

هنگام ديدن اين تيزر چه حسي به شما دست داد؟ من خودم وقتي آن را ديدم حس خوبي داشتم. به نظرم حاتمي كيا مي خواسته سمند را به عنوان محصولي كه با نسل جديد و قديم ( سنت و مدرنيته ) ارتباط برقرار كرده، معرفي كند. اما از نظر تطابقش با تكنيك هاي بازاريابي هم بايد بررسي شود. به گفته آقاي جواني، رئيس اداره تبليغات مركز ارتباطات ايران خودرو، در اين تيزر تلاش شده تا  Imageسمند تقويت شود. به نظر شما تيزر حاتمي كيا تا چه حد در اين كار موفق بوده است؟

لطفا تيزر را با اسپيكر ببينيد تا موسيقي اش را از دست ندهيد! در ضمن فلش 8 يادتان نرود!