آگهي هاي خلاقانه زيادي مي توان ديد و پيدا كرد. اما ايده اين عكس تبليغاتي كه ‫ظاهر چندان جالبي ندارد را اولش هر چه كردم، نگرفتم. مال شركت  Brilho facilاست كه يكي از محصولاتش با شعار  Much more shine to your floor معرفي شده است. اين عكس من را ياد يكي از داستان هاي مثنوي مولانا انداخت. كدام داستان؟ كدام ايده؟ اول بايد ايده را بگيريد، بعد داستان يادتان مي آيد. احتمالا سازنده این عکس تبلیغاتی با مولاناي ما حشر و نشر داشته است. اما مولانا را چه به تبلیغات؟

شما هم كمي فسفر بسوزانيد بد نيست.  

یک راهنمایی: سایه چراغ روی سقف کمی عجیب نیست ( منظور اندازه اش است )؟