ورد زبان یک تبلیغات چی
چهار اصلی که در تبلیغات ورد زبان دیوید اگیلوی بود:
تحقیق – دلبستگی شدید اگیلوی به تحقیق باعث شد که پس از افتتاح موسسه تبلیغاتی اش در سال 1952عنوان مدیر تحقیقات را برای خود برگزیند. تاکید بر تحقیق در همه نوشته های او اصلی ثابت است.
نظم حرفه ای – از اگیلوی نقل شده که گفته است:" نظم آگاهی را به بی نظمی جهالت ترجیح می دهم." او برنامه های زیادی را در این مورد برای جوانان تازه وارد در عرصه تبلیغ به اجرا درآورد.
تابش خلاقیت – تاکید موکد اگیلوی بر ایده بزرگ " BIG IDEA ".
نتایج برای مشتریان – یکی از معروف ترین تعابیر اگیلوی در زمینه حصول نتیجه این است:" در دنیا مدرن تجارت، تا زمانی که نتوانید خلاقیت را به فروش برسانید، بی فایده است.
+ نوشته شده در چهارشنبه یکم شهریور ۱۳۸۵ ساعت توسط حسن
|